måndag 20 februari 2012

Sol och några minus.

Har jobbat hela helgen dom är tunga våra arbets skift, freda kväll 8 timmar lördag 10 timmar söndag 11 timmar, men idag är jag ledig. Strålande sol och bara några minus grader, perfekt. For och sprang och det gick skit bra skona var sköna inge ont någon stans och Saga jobbade jätte bra och hjälpte matte upp för dom tyngsta bakarna. Hela 40 min, det går framåt för några veckor sedan orkade jag knappt 20 min utan att få ischias känning i höger ben hoppas att det håller i sig. Ska försöka att ta det lugnt och inte för ivra mig och öka träningen för fort. 
Hitta en rolig bild på zumba träning inte för att jag provat det men det är nog så man ska känna sig i all träning, men hur man ser ut är en annan sak :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar