fredag 17 augusti 2012

Föräldrar

Mamma och pappa kom förbi i stugan idag. :-) Dom hade med sig kyckling som vi friterade.



Man är väll lite bort skämd. Eller? Är jag det ? När blir man vuxen egentligen? Finns det någon speciell ålder när det sker ?
Jag är nog väldigt beroende av mina föräldrar... Eller..
Var för är man så osäker på vissa saker när man igentligen kan det hur bra som helst. Då är det bra med föräldrar.
Vad händer när dom helt plötsligt är beroende av mig ??
Jag som inte är vuxen än eller ???
43 år gift. barn som är 12 år. Jag är ng vuxen ..
Finns det olika sätt att att vara vuxen på ?

Hoppas att jag har hittat min väg :-)



Moa och mormor..



Matlagning av högsta klass..



Saga.



Ok alla kort blir inte perfekta ..

1 kommentar:

  1. Va fina de är tillsammans vovvarna, kommer de bra överens??? Här hos oss finns det massor av bär i år, blåbär, hjortron, kantareller, hallon och nu är det lingon till tusen. Har inte hunnit med att plocka något, känns lite tråkigt men hundarna tar all tid och flytt mm.

    SvaraRadera