fredag 29 mars 2013

Påsk

Påsk lov, lite kallt än men det är skönt att vara ledig. Har åkt på världens förkylning typiskt nu när man är långledig och ska vara i stugan, skit i det, är bara att köra på.. Okej jag är inte så tuff av mig, är lite av en hypokondriker så egentligen är jag väldigt sjuk ;-) Var och fiskade en sväng idag men inte ett napp, Håkan fiskade, jag och Moa skottade grillgrop och gjorde eld, blåste riktigt kallt så vi var inte ute så länge. Första gången för Zelda att åka i skoterkälken det löste hon väldigt bra, satt som klistrad och lutade mot mig helt lugnt, när hon tycker att ngt är otäckt så verkar det som om hon stänger av. Hon förlitar sig helt och hållet på att man ska lösa situationen. Saga däremot tycker att hon kan lösa det mesta själv, så fort man saktar ned med skotern så försöker hon ta sig ut, ett helsike att få henne att sitta still. Nåja vi jobbar på det...




Husse och Saga vid stugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar