fredag 21 juni 2013

Glad midsommar




Börjar semestern med en vecka på rhodos, inte helt fel. Jag Moa och mamma och pappa har varit på faliraki beatch rhodos, Håkan fick vara hemma med hundarna. Men nu är vi hemma igen och en hel vecka kvar av semestern :-), dom resterande semester veckorna tänkte jag ta till jakten. varmt ock skönt hade vi förutom att Moa blev lite dålig så det blev två dagar på hotellet, det är flera år sedan jag läst en hel bok men det har jag lyckats med nu (Den ljuva giftkokerskan av Arto Paasilinna). Det var den klart bästa boken på flera år ;-)

1 kommentar:

  1. Lät mysigt att åka i väg en vecka. Känns som jag skulle vilja åka iväg någonstans och ha semester bara med Micke efter allt jobb med husrenoveringen. Men vi har tyvärr ingen som kan passa Coffy.

    SvaraRadera