tisdag 8 november 2011





Äntligen bättre väder

Vilken skit höst regnar det inte så blåser det. Men idag var det hyfsat väder så jag och Saga for ut och jagade när Moa gick till skolan. Saga var duktig men fåglarna är inte lätta att tas med, dom som träar sitter högst ng minut innan dom tar till vingarna. Men hon lyckades med att förfölja en tjäder höna i minst 300 m och hittade igen den, skällde en stund sedan drog den, Jag han aldrig fram men jag hörde när den flög och såg ett vitt sträck som sprang efter. Hon skällde tomt på ett ställe men var inte lika tjurig när jag konstaterade att det ej var ng fågel där.  
Provade att filma idag men är inte så duktig på det. Filmar mest en massa träd och mossor :) men man gör så gott man kan.



1 kommentar:

  1. Å va fin hon är Saga, påminner lite om vår Svante. Det är en fröjd att se henne springa. Jag tyckte om filmen!

    SvaraRadera