måndag 26 november 2012

Sele

Nu har jag köpt en sele till Zelda också, funkar jätte bra hon är väldigt fokuserad. Har varit och sprungit med henne och saga ng gånger nu. Dom håller sig framför mig hela tiden och jobbar på. Det ser jätte roligt ut. Zelda orkar ca 30 min sedan springer hon brevid mig en stund och funderar om hon ska bita mig i bena eller bara skälla lite. Saga jobbar hur bra som helst. Nåja jag har inte så stora krav på dom men dom får ju lite träning och så tycker jag att det är roligare att springa med sälskap. Zelda får även träna på hund möten och lära sig att har man sele på sig så ska man skita i andra hundar och människor. Funkar väl inte helt hundra änn men det går framåt. Hon tar nog efter Saga så småning om. :-)

Man ser knappt selen hon har så mycke päls.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar