fredag 2 november 2012

Foto

Jag håller på att försöka lära mig att fota bättre, men jag tycker det är svårt med bländare, slutare iso och exponering mm jag tycker det är lättast med auto. Håkan försöker på alla möjliga vis att förklara, vi få se om jag någon sin kommer att få kläm på det. Jag blir nog aldrig ngt proffs på det, men viljan finns. Måste lägga energin på ngt nu när jakten är över :-).
Nu är vi i stugan och snön vräker ner hade tänkt att gå en sväng och jaga imorgon men vi få se om det går. Jag gillar inte alls att snön kom så tidigt i år Saga har fått till baka kondisen efter löpet och är jätte taggad och pigg.
Nu ska vi gå och bada bastu så jag har försökte att fota hur mysigt det ser ut med ljus och allt när det är mörkt ute men det är inte lätt att "exponera" eller vad det nu heter.



Det har jag fotat, vet ej med vilken inställning. Fixat ram till. Ganska bra i allafall.


Håkans foto mer mys i den.. Jag blir inte klok på kamera inställningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar