onsdag 10 oktober 2012

Förskyld

Är inte saga hängig så blir jag sjuk, åkt på en rejäl förkylning. varit hemma från jobbet. Legat i soffan hela dagen och tyckt synd om mig själv. Bara jag blir frisk till helgen för då ska vi till stugan. Saga däremot är som vanligt igen, man ser i ögonen på henne att hon är mycket piggare, tror att hon blir lite seg efter löpet. vi jagade ju med henne fast hon löpte det blir nog för mycket för henne ibland. Skulle behöva en till jakt hund i den här familjen ;-) tror jag.

Numera har vi två hundar i sängen, jag tror att det får räcka.

Mattes lilla vovve. Har fått upp henne lite i vikt i allafall. 

Zelda är nästan lika stor som saga nu nåja en liten nobs och en alldeles för stor shelti . det blir alldrig perfekt :-)

1 kommentar:

  1. Skönt att Saga mår bättre nu men otur och tråkigt att du blivit sjuk istället. "Alltid är det nåt" som jag brukar säga. Vi jobbar igen så nu blir det ju tyvärr inte så många turer i skogen. Mörknar ju fort nu så man hinner inte ut på kvällen längre. Får väl se om det blir någon tur till helgen. Krya på dig!

    SvaraRadera