tisdag 29 oktober 2013

Ångest

Nu så har jag lite ångest, jakten över för den här gången, men jag ger mig inte så lätt. Imorgon är jag ledig ska försöka att gå en sväng med saga, det har regnat några dagar och dom lovar lite varmare så vi får se om det går, det kan vara lite för skarpt före för hunden men vi lever på hoppet.
Jag och Håkan var en sväng på Söndagen men vi hörde bara hur hon skällde på några ställen men såg inge fågel. Nä det är nog bara att börja fokusera på något annat det lutar åt skidåkning, men det säger jag ju varje vinter när snön kommit, inte blir det så mycket skidåkning förde.
Lite bilder från Söndagen...


En uggla i toppen.





 

1 kommentar:

  1. Jätte fina bilder och vad mycket snö ni har fått. Vi fick pytte lite för någon vecka sedan men det har regnat bort. Nu har det varit soligt och blåsigt. Blir lite problem för Micke att åka iväg med Coffy nu när jag är hemma, nyopererad och sätter käppar i hjulen för dem. Alltid lika trist varje år när man inser att jakten är slut på grund av snön. Då känns det långt till nästa höst. Coolt med ugglan förresten. Skulle också vilja se och fota en. Saga är fin och söt som vanligt :-)

    SvaraRadera